Blog de cuina tradicional dolça i salada!

dimarts, 22 de maig del 2012

QUICHE DE PERNIL DOLÇ (VERSIÓ LIGHT)



A les meves companyes de feina feia molt de temps que els i devia una recepta de França, ja que elles van anar un cap de setmana a fer una mica de turisme i jo doncs vaig quedar-me a caseta i els i vaig prometre que en el meu blog els i dedicaria una recepta. Doncs be aquí la tenen val mes tard que mai no?? Gracies reines per compartir amb mi aquelles fotografies tan boniques!

Ingredients:

1 massa quebrada de super
200gr de pernil dolç
200gr de formatge d'untar light
2 caserios
150ml de llet descremada
4 ous grans
mitja ceba petita a talls petits
Sal i pebre

1.Extendrem la massa dins un motlle de base extraíble i retallarem l’excés de la massa. Previament untarem el motlle amb oli.

2.Courem la ceba en una paella amb una mica d'oli i quan sigui doradeta i tirarem el  pernil  i quan sigui una mica rosset ho retirarem i reservarem.

3.Es bat els ous amb el formatge d'untar, els caserios i la llet i quan ho tinguem batut o rectificarem de sal i pebre.

4.Sobre la base de la massa i posarem la ceba amb el pernil i per sobre i tirarem la barreja de l’ou.

5.Ho enfornarem uns 30 minuts a 180ºC, passat el temps ho punxarem si no es quallat ho deixarem una miqueta mes.

6.La quiche es un plat per menjar calent així que quan la tinguem fora del foc la deixem refredar una miqueta i ja la podrem degustar.

Bon profit a tots!!

2 comentaris:

  1. Oh!! És un dels meus plat prefefits! Crec que podria viure de quiche unicament...Bé, de quiche de pastissets. Jejeje

    Una abraçada!

    Eva

    ResponElimina
  2. Jo podria dir que cada cop que en faig en menjo mes de la meitat!! Una delicia, aquests francesos nomes fan coses bones!!!

    ResponElimina