Blog de cuina tradicional dolça i salada!

dilluns, 30 de juliol del 2012

GELAT DE NÚVOLS


 
Després de comprar la geladera i ja provar-la, un dia per la nit vaig somiar una i un altra vegada que feia gelat de núvols això ho vaig explicar a varies persones de la família i es van posar a riure, però jo com que soc una mica tossuda vaig anar a comprar núvols no fos cas que el somni tingues algun significat jajaja!! L’elaboració molt fàcil i de gust boníssim, la meva mare per un moment  va tornar a l’infantesa ja que aquest gelat li va recordar al frigopie que menjava ella quan era petita, per aquest fet sol ja va valgué la pena!! Un peto per la meva mama!!

Ingredients:

150gr de núvols
150ml de llet
200ml de nata freda
3 gotes de colorant vermell
1 cullerada sopera no plena del tot de xarop de maduixa

1.Posarem un caço al foc amb la llet i els núvols tallats a trossos, a mesura que la llet vagui escalfant i els núvols es vaguin desfent baixarem el foc progressivament fins que siguin completament desfets. Llavors ja podem apagar el foc.

2.Posarem el colorant i la cullerada de xarop dins la barreja anterior i ho barregem be. Ho deixem refredar per complet i ja tenim la base pel nostre gelat.

3.Posem a funcionar la nostra geladera segons les instruccions del fabricant, pel forat que te hi posarem primer la barreja del caço i tot seguit la nata sense muntar i ho deixarem uns 45 minuts passat aquets temps ja tenim el nostre gelat fet!!

4.Per acabar d’agafar textura el posarem al congelador i llestos!!


Bon profit a tots!!!

2 comentaris:

  1. Al frigopie?? Jo en vull! Però no tinc geladera... Haurà d'esperar!

    Un blog molt mono! M'he fet seguidora teva ara mateix... Ja se sap que sempre fa "ilu"!

    Fins ben aviat!

    ResponElimina
  2. hola guapisssiiiima, ara no puc fer gelats????????, però aquest segur que cau....
    Petonets des de la Pineda.......

    ResponElimina