Blog de cuina tradicional dolça i salada!

dijous, 18 d’octubre del 2012

PLUMCAKE DE POMA, ANOUS I XIPS DE XOCOLATA


 
 L'altre dia va venir a berenar la meva cosina a casa i després vam anar a fer una mica de sessió de compres jejeje, i com que sempre vol venir a berenar aquest cop li vaig preparar una coseta per a treure-li la seva millor rialla!! Tot s'ha de dir que per ser un "invent" la cosa va quallar força be i aquest plumcake a tingut molt èxit, la meva cosina va fer molt bon paper, gracies Lidia jajaja, i la meva mare també el va trobar molt bo així que us animo a fer-lo!!

ingredients:

150gr de sucre morè
60ml de llet
2 ous
1 sobre royal
50ml doli
200gr de farina
1 sobre de sucre de vainilla
2 pomes
50gr d’anous
perles de xoco 1 grapadet
1 rajolí d’anís
canyella 1/2 cullerada

1.En un bol batrem els ous amb la llet, l'oli i li afegirem el sucre moreno. Quan el sucre sigui desfet i posarem la canyella el sucre de vainilla el rajolí d’anís i ho barrejarem be.

2.Afeguirem la farina tamisada i el llevat i ho barrejarem molt be. Ara pelarem i tallarem la poma a daus irregulars i li tirem a dins ho barregem be.

3.Pre escalfem el forn a 180ºC. Ara enfarinem les anous i les perles de xocolata per a que quan ho posem a la massa al coure no baixin al fons, ho tirem a la massa i li donem 1 sola volta, ho posem al motlle aquest meu de silicona, i ho posem al forn.

4.Passats 25 minuts el tapem amb paper d'alumini per a que no es cremi i ho deixarem uns 30 minuts mes.

5.Passat aquest temps comprovem amb un escuradents que sigui cuit i si ja esta apaguem el foc, el trèiem del forn, deixem refredar i llest per desemmotllar.


Bon profit a tots!!!

3 comentaris:

  1. MMMMMMM.. aquest cau, segur!!!! Les tres coses m'encanten....la maçana, les nous i la xocolata....
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  2. Ha d'estar boníssim aquest plumcake amb tots aquets ingredients!!
    Dncs si, ideal per a un esmoorzar de luxe!!
    ptns!!

    ResponElimina