Blog de cuina tradicional dolça i salada!

dijous, 6 de juny del 2013

GELAT D' AFTER EIGHT



Des de que la meva tieta i el meu tiet van portar aquest gelat en una trobada familiar no li parava de donar tombs que com aconseguir aquest gelat a casa, fins que l’altre dia hem vaig fer amb una botella de xarop de menta i aquest va ser el resultat!! La meva mare fan del after eight us podria corrobora el resultat ja que a ella li va encantar!!

Ingredients:

160ml de xarop de menta
200ml de llet sencera
250ml de nata per muntar
3 cullerades soperes de sucre invertit
75gr de xocolata al 70%

1.Posar tots els ingredients (menys la xocolata) dins un bol i barrejar-ho tot fins que sigui una mescla homogènia.

2.Treure la geladera del congelador i muntar-la, un cop en marxa pel forat de la tapa i anirem posant la barreja amb cura. Deixarem el contingut dins la geladera entre 35 i 45 minuts.

3.Mentres el gelat es va formant , amb una mica de paciència anirem tallant amb un ganivet la xocolata a trossets petits, jo al final la vaig passar pel colador per a que les impureses mes petits de la xocolata no enfosquissin el gelat.

4.Quant faltin 5 minuts per apagar el gelat tirarem la xocolata per a que es barregi be .

5.Apagar la geladera i el contingut el posarem en un tuper al congelador fins que acabi de agafar una mica més de consistència.


Bon profit a tots!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada