Blog de cuina tradicional dolça i salada!

dimarts, 11 de juny del 2013

PLUMCAKE PER AL TE DE LES CINC



Jo a un nen petit no li puc dir que no i més quan m’ofereix una recepta que va trobar a la revista dels Supers. La cosa més o menys va anar així, un dissabte qualsevol rebo un whatsapp de la Sandra companya meva de feina i la convera anava així:
Sandra: Hola Agri!
                El Biel (fill de la Sandra) t’ofereix aquesta recepta... i una foto

Jo: A aquest nen tan guapo no li puc dir que no
      El faré i el penjaré per a ell

Sandra: Que dius ara?
                Quina gràcia li farà!!!
                M’ha fet gracia perquè fullejant la revista dels Supers m’ha dit:
                Mare, diga-li a aquella amiga teva que fa pastissos i gelats, que podria fer això!      
               Pobre ja no m’ha proposat que ho fes jo!! Si es que ja hem coneix!!

Jo: A nosaltres també ens ha fet molta gràcia!

Ingredients:

3 plàtans
100gr de nous pelades i a trossos
100gr de xocolata negra a trossos
125gr de mantega
250gr de farina
150gr de sucre
50gr de sucre candi
3 ous
canyella
1 iogurt
un sobre de llevat

1.Peleu els plàtans, talleu-los i aixafeu-los amb una forquilla.

2.En un recipients barregeu-hi els ous, els sucre blanc i el sucre candi, la mantega una mica tova, el iogurt i el plàtan.

3.Quan tot estigui ben lligat, aneu-hi afegint la farina poc a poc amb un colador, el llevat i la canyella. Continueu barrejant-ho fins que aconseguiu una massa ben lligada.

4.Ara ja podeu afegir els trossets de xocolata i les nous. Heu de barrejar-ho bé.

5.Escalfeu el forn, poseu la massa en un motlle rectangular i fiqueu-lo al forn a coure durant una hora a uns 180ºC.

6.Per saber si es cuit el punxeu amb un escuradents i per a que no s’enganxi al motlle unteu-lo amb mantega i farina prèviament.
Doncs si que la gent es recordi de mi em fa moltíssima il·lusió i més quan les coses son tan innocents com aquesta en concret! A disfrutar dels nens família!!



Bon profit a tots!!! I aquest cop especialment al Biel i la Sandra!!!

1 comentari: